Információk

Szobák, szolgáltatások
  • A hotel 37 standard, 4 superior, és 1 apartman kategóriájú szobái légkondicionáltak és mindegyike önálló zuhanyzós-fürdőszobával rendelkezik.
  • Vendégeink kényelmét szolgálja a szálloda teljes területén díjmentesen elérhető WIFI.
  • A hotel kategóriájának megfelelő felszereltségű (hotel telefon, TV csatornákkal, hűtőszekrény, szobaszéf) szobái kényelmes környezetet nyújtanak a hozzánk érkező vendégeknek.
  • Hotelünk kizárólag nemdohányzó szobákkal rendelkezik!
  • Kisgyermekkel érkező vendégeink részére – igény esetén – térítésmentesen gyermekágyat biztosítunk.
  • A ház adottságainak köszönhetően szobáink tágasak, vendégeink kényelmesen és kellemesen érezhetik magukat a nálunk töltött idő alatt.
  • Az épület közvetlen közelében nyilvános parkolók díjmentesen vehetők igénybe.
  • A szálloda szolgáltatásainak palettáját színesíti a csomagmegőrzés lehetősége is.

Korai érkezés, késői távozás

  • Érkezés napján 15.00-tól lehet elfoglalni a szobát, távozás napján kérjük, 11.00-ig szíveskedjenek elhagyni. Korábbi érkezés vagy távozás lehetősége a foglaltságtól függ. Bővebb információkról kérjük,érdeklődjön elérhetőségeinken, vagy a recepción:
  • Telefon: +36 (1) 334 – 0345 | +36 (30) 568 – 9223
  • E-mail: info@dianaclubhotel.hu
Diana Club Hotel ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Érvényes: 2017. Május 01-től

Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Diana Club Hotel által nyújtott szolgáltatásokra terjed ki.

1) A Szolgáltató adatai:

Név: „3T” Zrt.
Telefon: (06-1) 334 0345
Mobil: +36-30-568-0345
E-mail: info@dianaclubhotel.hu
Internet: dianaclubhotel.hu

2) A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei:

  1. a) a szolgáltatás megrendelése:
    A megrendelést minden esetben írásban (e-mail, stb.) kell megküldeni szállodának. Szállodánk elérhetőségei www.dianaclubhotel.hu  honlapon találhatók.
    A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint az igényelt szolgáltatások pontos megnevezését. A megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell a szállodával, hogy a Vendég megrendelése az érintett szálloda milyen kategóriájú és típusú szobára vonatkozik.
    A szálloda minden megrendelést írásban (e-mail) igazol vissza.
  2. b) közvetített szolgáltatások:
    A szállodai alapcsomagban szereplő, illetve a szállodában igénybe vehető közvetített szolgáltatások aktuális listája elérhető a Diana Club Hotel weboldalán.
  3. d) a szolgáltatás lemondása:
    A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja az érintett szállodát.
    Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra – amennyiben a vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik – az érkezést megelőzően három munkanappal van lehetőség.
    Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke a megrendelt szolgáltatás díjának 70%-a, de legalább a megrendelésben szereplő 1 napi szobaár.
    Csoportos megrendelés esetén egyedi üzletkötéskor kerül sor a lemondási feltételek  rögzítésére.
  4. e) a szállodába történő érkezés-távozás:
    A szállodai szobát az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 11:00 óráig kell elhagyni.

Korai érkezés, illetve késői távozás előzetes egyeztetés alapján, az aktuális térítési díjak ellenében lehetséges.

  1. f) a szolgáltatás igénybe vétele:

A vendégek érkezéskor útlevéllel vagy személyi igazolvánnyal igazolják személyazonosságukat. Ezt követően szükségessé válik egy regisztrációs űrlap kitöltése a vendégnyilvántartás részére, mely tartalmazza a vendégek legfontosabb adatait. Az adatok ellenőrzésére a szálloda a vendégek személyes okmányairól fénymásolatot készíthet, melyhez a vendég a regisztrációs űrlap aláírásával adja hozzájárulását. A bejelentkezést követően a vendégek magyar s angol nyelven a Házirendet a szobájukban találják, mely a szerződéses feltételek kivonatát tartalmazza.

A szolgáltatások megrendelésével, azok visszaigazolásával, a regisztrációs űrlap kitöltésével és aláírásával, a vendég és a szálloda között – a megrendelt szolgáltatások tekintetében – szerződés jött létre. A szerződéses feltételek betartása mindkét félre nézve kötelező.

3) Fizetési feltételek

A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, illetve a helyszínen készpénzzel (HUF, EUR), illetve  VISA, VISA Electron, VISA PAY, Mastercard, Maestro bankkártyával.

A „3T”  Zrt. fenntartja a jogot, hogy a vendég által megrendelt szállodai szolgáltatás igénybevétele előtt, de legkésőbb a vendég érkezésekor a szálloda fizetési garanciát kérjen. A fizetési garancia lehet a vendég bankkártyájával történő előauthorizáció, illetve a megrendelt szolgáltatás helyszínen történő kiegyenlítése érkezéskor készpénzzel, vagy a szálloda által elfogadott készpénz helyettesítőkkel, továbbá a szolgáltatás igénybevételének  megkezdése előtt a megrendelt szolgáltatás értékével egyező összegű – a szálloda bankszámlájára történő – banki átutalással.

Átutalás esetén – amennyiben a szállodával, illetve a helyfoglalási irodával kötött szerződés másként nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt a szálloda bankszámlájára átutalni.

4) Áraink

A Diana Club Hotel által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a Diana Club Hotel külön jelöli: „a feltüntetett árak az idegenforgalmi adót is tartalmazzák”.

Az árak – a 4/2009 (I.30) NFGM-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján – a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.

A Diana Club Hotel az árváltozás jogát fenntartja.
Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Diana Club Hotel honlapján (www.dianaclubhotel.hu ) található.

Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által elsőként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.

5) Egyedi szolgáltatások

  1. a) gyermekkedvezmények:
    A kedvezmények kizárólag a szülőkkel együtt utazó gyermekekre érvényesek, diákcsoportokra nem vonatkoznak.
  2. b) programok:
    A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szálloda a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott tartózkodása alatt ad felvilágosítást.

6) Reklamáció:
A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással.
A szálloda a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.

7) Kártérítés:
A szálloda és a Vendég  az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel.
Amennyiben a károsult a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem tarthat igényt.

A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.

Diana Club Hotel Házirendje

Kedves Vendégeink!

A Diana Club Hotel munkatársai arra törekszenek, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat szállodánkban. Kérjük Önöket, hogy ennek érdekében, a jelen tájékoztatóban foglaltakat – melyet Házirendnek tekintünk – megismerni, és betartani szíveskedjenek:

  1. A szobákat az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni. Távozás napján a szobát legkésőbb délelőtt 11:00 óráig szíveskedjenek elhagyni.
  2. Korai érkezés, illetve késői távozás külön kérésre, visszaigazolást követően, az általános szerződéses feltételek szerint lehetséges.
  3. A vendégeink bejelentkezéskor útlevéllel vagy személyi igazolvánnyal igazolják magukat. Ezt követően egy regisztrációs űrlap kitöltése szükséges, a vendégnyilvántartás részére.
  4. A vendégek a regisztrálást követően kapják meg a szobakulcsot, amelyet minden alkalommal (amikor elhagyják a szállodát) le kell adni a recepción. Az elhagyott, elveszett kulcs pótdíja 20 €.
  5. A szállás díját és az idegenforgalmi adót a szállodába történő bejelentkezéskor kell rendezni. A további szolgáltatások számláját a vendég a szolgáltatások igénybevételekor fizeti meg.
  6. Szolgáltatásainkról és azok igénybevételi lehetőségeiről recepciósaink adnak felvilágosítást.
  7. Szállodánkban az alábbi fizetőeszközöket fogadjuk el:
    • Készpénz: Magyar Forint (HUF), Euro (EUR)
    • Bankkártya: VISA, VISA Electron, VISA PAY, Mastercard, Maestro
  8. A Diana Club Hotel teljes területén díjmentes WIFI kapcsolat érhető el.
  9. A reggeli 7:00-10:00 óra között fogyasztható el, a negyedik emeleti étteremben.
  10. A Diana Club Hotelben vendégéjszakát csak a vendégnyilvántartásba felvezetett személy tölthet.
  11. Kérjük, hogy különösen az esti, éjszaki órákban tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és felesleges hangoskodással azt ne zavarják!
  12. A szállodai szobákban gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot bevinni, tárolni, oda nem rendszeresített kávéfőzőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Kérjük, hogy vasalási igényüket a recepción jelezzék.
  13. Amennyiben nem szeretné, hogy a szobájában való pihenését takarítással megzavarjuk, ezt részünkre a “Ne zavarj!” tábla ajtókilincsre való kiakasztásával jelezze!
  14. A Diana Club Hotel háziállatot nem fogad!
  15. Dohányzás: kizárólag az épületen kívül, a kijelölt helyeken lehetséges. A szobákban és az épület többi részében TILOS. Amennyiben a vendég a kijelölt helyeken kívül, például a tilalom ellenére a szobában dohányzik, takarítási díj megfizetésére kötelezhető, melynek mértéke 50.000 Ft, azaz 165 Euró!
  16. Tilos a szobákban, és a társas területeken a berendezések átrendezése, a telefonkészülékek, a televíziókészülékek, a hajszárítók, az elektromos hálózat, vagy más berendezések javítása.
  17. Kérjük vendégeinket, hogy a szobában tapasztalt bárminemű meghibásodást a szálloda recepcióján haladéktalanul jelezni szíveskedjenek.
  18. A szálloda vagyontárgyaiban okozott kárért a vendég felelősséggel tartozik, a gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt köteles megtéríteni.
  19. A Diana Club Hotel zavartalan működése érdekében kérjük kedves vendégeinket, hogy a jelen házirend szabályait betartani szíveskedjenek. Abban az esetben, ha a vendég megsérti a házirend szabályait, a szállodának jogában áll elállni az elszállásolástól, és az ezzel kapcsolatos szolgáltatásoktól.

Tisztelettel:

A Diana Club Hotel vezetősége